
Parmaco julkistaa uudistetun brändinsä, joka ilmentää uudenlaista, dynaamisen arkkitehtuurin tulevaisuutta
Espoo, Suomi – 3. helmikuuta 2025
Suomalainen, dynaamisia kiertotalousrakennuksia vuokraava yritys, Parmaco, julkistaa uudistetun brändi-identiteettinsä, joka heijastaa yrityksen kehitystä ja tulevaisuuden visiota. Dynaamisen arkkitehtuurin edelläkävijänä Parmaco jatkaa perinteisen rakennuskäsityksen haastamista tarjoamalla tiloja, jotka mukautuvat, siirtyvät ja muuttuvat palvelemiensa yhteisöjen rinnalla.
Yli kuuden vuosikymmenen kokemus modulaarisesta rakentamisesta tekevät Parmacosta edelläkävijän rakennusalalla. Parmaco on uudistanut perinteisen rakentamisen ja omistamisen malleja tarjoten joustavan vaihtoehdon. Parmaco toimittaa korkealaatuisia moduuleista koostuvia, vuokrattavia rakennuksia, jotka voidaan laajentaa, pienentää tai ottaa uuteen käyttöön. Tämä mahdollistaa koulujen, päiväkotien, asuinrakennusten, terveydenhuollon tilojen, toimistojen ja monien muiden tilojen mukauttamisen muuttuviin tarpeisiin tehokkaasti ja kestävästi.
”Rakennusten ei pidä olla yksinomaan staattisia rakenteita, vaan niiden tulee kehittyä yhteiskunnan tarpeiden mukana”, sanoo Parmaco Groupin toimitusjohtaja Jukka Joutsenkoski. ”Uudelleenbrändäyksemme heijastaa matkaamme paikallisesta suomalaisesta innovaattorista joustavien ja kestävien rakennusratkaisujen johtajaksi Suomessa, Ruotsissa ja Saksassa.”
Parmacon kiertotalouteen perustuva malli haastaa totutun ajattelumallin siitä, miten rakennuksia suunnitellaan, käytetään ja lopulta käytetään uudelleen. Toisin kuin perinteiset rakennukset, jotka noudattavat lineaarista elinkaarta, Parmacon modulaariset rakenteet on rakennettu muokattaviksi, siirrettäviksi ja uudestisyntyviksi, mikä minimoi jätteen ja ympäristövaikutukset ja varmistaa samalla pitkän aikavälin arvon.
”Kiertotalous on kaiken toimintamme ytimessä. Rakennuksemme on suunniteltu paitsi palvelemaan tämän päivän tarpeita myös säilymään arvokkaina tuleville sukupolville”, kertoo Parmacon markkinointijohtaja Anna Elo. ”Identiteettimme uusi ilmentymä edustaa energiaa, innovaatioita ja vastuullisuutta. Nämä tekijät ovat vieneet Parmacoa eteenpäin – ja määrittävät jatkossakin tulevaisuuttamme.”
Uudelleenbrändäys on muutakin kuin visuaalinen uudistus – se tukee Parmacon vahvaa sitoutumista rakennetun ympäristön muokkaamiseen tiloilla, jotka ovat yhtä toimivia, mukautuvia ja kauniita kuin kestäviäkin.
Lisätietoja:
Anna Elo, markkinointi- ja viestintäjohtaja, Parmaco Group
Sähköposti: anna.elo@parmaco.fi | Puhelin: +358 40 581 25657